advertisements

Friday, December 11, 2015

Coway Malaysia : 4 sebab Kenapa Anda perlu pilih Penapis Air COWAY untuk kegunaan Anda Sekeluarga.

Coway Malaysia

Tahukah anda? 4 sebab Kenapa Anda perlu pilih Penapis Air COWAY untuk kegunaan Anda Sekeluarga. 

Sebenarnya banyak sebab lagi.. tetapi cukuplah sekadar 4 sebab ini menjadi ukuran.. maklumat lanjut sila hubungi kami :)

Beli Coway ? 4 Sebab Utama Anda Perlu Pilih COWAY Malaysia
1. Design Yang Unik dan Menarik
Contohnya Design Cik Petit..Memang kellas sangat sebab anda boleh tadah air untuk diminum tanpa perlu tunggu. Automatik air keluar dan berhenti bila penuh cawan anda :-). Memang best dan sangat Moden !

2. Mempunyai Pusat R&D di Seoul University Untuk Kajian Berterusan dan  Ujian Keupayaan Produk.
Setakat ini,   250 Orang Professional Researcher  fokus untuk program R&D COWAY. Ini bagi memastikan Produk yang dihasilkan adalah berkualiti tinggi dan memenuhi kehendak pengguna demi keperluan kehidupan dan kesihatan yang seimbang untuk semua pengguna.
3. Mempunyai Sijil Halal JAKIM & SIRIM
Walaupun Produk COWAY keluaran KOREA, namun Pihak syarikat Komited dan sensitif dengan keperluan pengguna Islam seluruh dunia khususnya bagi rakyat Malaysia. Pihak JAKIM telah mengiktiraf Sijil Halal untuk semua Produk. Pihak SIRIM juga mengiktiraf produk-produk keluaran COWAY.
4. Mempunyai Sehingga 4 Suhu Air
Untuk Model Villaem, ada 4 suhu air iaitu panas, suam, suhu bilik dan sejuk. Yang lain ada juga yang mempunyai 3 suhu iaitu panas, sejuk dan suhu bilik. Walaupun ada model yang tidak mempunyai suhu suam, anda boleh tambah air panas dan suhu bilik secara manual, cuma tekan butang sahaja..senang sangat :-)
untuk maklumat lanjut jangan segan2 untuk pm kami..
Sangat Mudah! Anda tidak perlu bazirkan masa, tenaga, dan petrol untuk memiliki penapis air Coway untuk keluarga anda. Sebarang pertanyaan berkenaan Produk Coway, sila hubungi saya/atau SMS/Whatsapp “COWAY” ke 0124506763 @ 0175750810.
images@ terus tekan butang ini -> Contact Us
@ terus mesej kami di [Facebook]

0 comments:

Post a Comment

----

Please klik LIKE

New Latest Youtube free Video Download no Sex Adult

KELAKARGILA!!!!

Info Jobs Love Petua Education Islam and sexuality Job Vancancy